مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-26سياسي

فارس من| خلاف گفته فائزه هاشمی، برکات ثروت خدیجه (س) هنوز در زندگی ما جاری است


پیامبر (ص) ثروت خدیجه (س) را حرام کرد که این ثروت خرج اسلام شد و هنوز ما از مواهب آن بهره مندیم و برکاتش در زندگی مان جاری است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی ـ مهدی احمدی: طی روز های اخیر فیلمی از سخنان لغو و موهن فائزه هاشمی پخش شد که در آن می گفت: پیامبر (ص) چون کار اقتصادی بلد نبود، اموال حضرت خدیجه (س) را حرام کرد.

این سخنان موهن فائزه هاشمی اعتراضات زیادی به همراه داشت تا جایی که برخس مخاطبان با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار برخورد جدی با فائزه هاشمی شدند که برای مشاهده این پویش می توانید از اینجا اقدام کنید.

آیا عقیله قریش چنین بی تدبیر بود یا اعطای ثروتش در راه اسلام را در نهایت هوشمندی اجام داد اما سؤال اینجا است که آیا حضرت خدیجه (س) که عقیله قریش بود، با ازدواج و واگذاری اموالش به پیامبر (ص) چنین بی تدبیری بزرگی را انجام داد و یا اینکه در تصمیمی هوشمندانه با نثار ثروتش به پیامبر (ص) و خرج آن در راه اسلام خود را جاودانه تاریخ کرد؟ بانویی که با تقدیم ثروتش به اسلام خود را جاودانه تاریخ کرد آنچه واضح است، این است که در هوش و ذکاوت خدیجه (س) هیچ شکی نیست و همین هوش و ذکاوت سبب شد تا در حساس ترین لحظه زندگی اش بهترین تصمیم، یعنی ازدواج با پیامبر (ص) را بگیرد و در تصمیم درست بعدی با نثار همه اموالش به اسلام، ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خلاف گفته فائزه هاشمی، برکات ثروت خدیجه (س) هنوز در زندگی ما جاری است

فارس من| خلاف گفته فائزه هاشمی، برکات ثروت خدیجه (س) هنوز در زندگی ما جاری است